Programok

Alakformáló gimnasztika - Edző: Vásárhelyi Rita

Ez egy teljes testet átdolgoztató egy órás intenzív zenés gimnasztika; állóképesség-, erő-, és koordinációfejlesztő gyakorlatok sorozata, mindez zsírégető pulzustartományban végezve. Kezdők is bátran csatlakozhatnak, egyes gyakorlatoknál kaphatnak a gyakorlatokhoz könnyített változatot. Jó zenei alap, motiváló óravezetés garantált.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

 

Gymstick – Edző: Farkasné Cili
Pulzus orientált óra.
Minden gyakorlatban részt vesznek a has-, hát izmai- néha csak statikusan. Figyelünk a gerincünkre, has-, hátizom erősítés egyensúlyára. Szimmetrikusan dolgozunk a gymstickel. Mindig van erősebb, gyengébb végrehajtási alternatíva.
Tíz perc aerobik alapú bemelegítéssel kezdjük és tíz perc alapos nyújtással zárjuk az órát. Az edzés könnyen követhető, de a haladók sem unatkoznak.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

 

Step aerobik - Edző: Farkas Éva

A nem bonyolult koreográfia ellenére változatos és alaposan átmozgató edzés, ahol nagy hangsúlyt fektetünk a felsőtest munkájára is. Ha ezen az órán kezdőként veszel részt, nem fogsz csalódni, pár alkalom után belerázódsz az óra menetébe és átélheted, amit a fanatikus steppesek, a flow élményét.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

 

Iron Box cross - Edző: Bóta Zsuzsi

Pörgős zenére nem túlbonyolított ütéskoreográfiával színesített jó hangulatú edzés, amit kisebb-nagyobb erősítő szünetekkel pihentetünk

Kinek? Jó erőnlétben lévő és testtudattal rendelkező nők, férfiak.

 

 

TR-Extrem – Edző: Varsányi Ritus vagy Bóta Zsuzsi

A TR-extrém egy olyan edzésforma amit felfüggesztett eszközzel hajtunk végre. A felfüggesztéses edzés jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Minden fittségi szinthez ajánljuk .Használatával erőt, állóképességet, koordinációt fejlesztünk.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

 

Pilates –Edző Borbás Gabi

A pilates alapóra (kellene, hogy legyen). Számos előnyéről tudunk, melyek közül számomra a leglényegesebbek: a hétköznapi életünk káros tartásaiból fakadó problémák megelőzése, az alakformálás dinamikus és statikus módozata (mindenképp izommunkával és nem lendületből végrehajtva), a nyújtás....A pilates sokszínű, így több tényezőre lehet hangsúlyt fektetni. Én azt kívánom elérni, hogy minden óra után a kellemes „na ma is megdolgoztattam magam” érzéssel távozzon a résztvevő az edzésről; értelemszerűen és tudatosan, mindenki a maga egészségi állapotának és pillanatnyi erőnlétének megfelelően végezvén a gyakorlatokat.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

 

Hatha jóga, kezdő – Edző: László Evelin

A jóga egy életforma. Megtanít helyesen használni a tested, helyesen étkezni, helyesen lélegezni, helyesen gondolkodni. Megtanít odafigyelni magadra, értelmezni a tested és a lelked üzeneteit. Egészen egyszerűen megfogalmazva: Boldogabbá tesz.
Óráim relaxációval kezdődnek és végződnek. A kettő között átmozgatjuk az egész testet, különös tekintettel azokra a területekre, amelyeket a hétköznapi tevékenységek során elhanyogolunk vagy túlterhelünk. Majd különböző testhelyzetek (ászanák) kitartásával dolgozunk tovább az egészségünk visszanyerésén, megőrzésén. Ha úgy érzed Neked is erre van szükséged, szeretettel várlak. Vigyázat, függőséget okoz! Nekem elhiheted

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

 

Hatha jóga, haladó – Edző: Kalamász Zsani „ Rasika”

Rövid (kb. 5 perces) ráhangolódással indítunk, hogy elengedjük a napi történéseket, és megérkezzünk. Bemelegítéssel folytatjuk, beolajozzuk az ízületeket, átmozgatjuk az izmokat (aktiváljuk, nyújtjuk) és tovább folytatjuk a ráhangolódást, a befelé figyelést. Az ászanázás során dinamikus és statikus ászanákat (testhelyzeteket) veszünk fel.

A gyakorlást 10-15 perces relaxációval és pranajámával (légző gyakorlat) zárjuk. A relaxáció alatt harmóniába kerülnek a megmozgatott energiák, kipihenjük magunkat, felfrissülünk; a pranajáma végzésével folytatjuk a harmonizálást, növeljük az életlevegő felvételét, irányítjuk áramlását a testünkben.

Kinek? Jógás testtudattal rendelkező nők, férfiak.

 

Gyermek jóga – Edző: Wittmann Viki

A test, a szellem és a lélek edző Mókája . A gyermekek a jógában átélhetik a mozgás örömét, felszabaduló energiájukat tudatos cselekvéssé alakítjuk játékos módszerekkel. A gyermekjóga nem vallás, hanem egy olyan segítő rendszer, amely a gyermek egész lényére: testére, szellemére és lelkére egységként tekint.

Kinek? 5 – 8 év közötti gyermekeknek.