Tornák

Alakformáló gimnasztika
Edző: Vásárhelyi Rita

Ez egy teljes testet átdolgoztató egy órás intenzív zenés gimnasztika; állóképesség-, erő-, és koordinációfejlesztő gyakorlatok sorozata, mindez zsírégető pulzustartományban végezve. Kezdők is bátran csatlakozhatnak, egyes gyakorlatoknál kaphatnak a gyakorlatokhoz könnyített változatot. Jó zenei alap, motiváló óravezetés garantált.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

Alakformáló
Edző: Farkas Éva

Zenés, mozgalmas torna, ahol a kezdőtől a középhaladóig bárki jól érezheti magát. Sok kardio részt tartalmaz ez az edzés, ahol legalább az óra feléig magasabb pulzus tartományban dolgozunk amellett, hogy folyamatosan feszesítjük izmainkat.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak) A torna ideje alatt gyermekfelügyelet biztosított!

Alakformáló aerobik
Edző: Boda Eszter

Sokan vagyunk elégedetlenek alakunkkal, vagy ha éppen elégedettek vagyunk, szeretnénk megtartani jó formánkat/kondíciónkat. Ehhez nyújt segítséget 60 perces alakformáló órám, amelyen változatos eszköz és edzésmódszer használatával dolgozunk céljaink elérésén. A táncosabb koreografált órától az egészen kemény köredzésig mindenre számíthattok, hogy a hét lezárásaként jól átmozgassalak benneteket! J

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők és férfiak egyaránt).

Latin aerobik
Edző: Boda Eszter

Egy óra a tánc jegyében. Itt nincs direkt erősítés vagy súlyzózás csak vérpezsdítő zenék, egyszerű aerobikos/táncos koreográfiák és garantált jó hangulat. Mindemellett az egy órás folyamatos, alacsony intenzitású mozgásjelleg keményen égeti a kalóriákat! Felkeltettem az érdeklődésedet? Gyere és próbáld ki Te is!

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek

GET FIT edzések
Edző: Osztroluczki Anett

A GET FIT edzésprogram a világban napjainkban méltán népszerű felfüggesztés trainer alkalmazásának egyik legfejlettebb edzésrendszere.
Az edzést egy masszív, hevederpár alkalmazásával végezzük, amelyet egy stabil felületre kell felszerelni. A gyakorlatokat a különböző kiinduló pozíciókból, a saját testsúlyunk alkalmazásával végezzük.

A GET FIT különleges erőfejlesztő, állóképesség fejlesztő, egyensúlyfejlesztő és gerincstabilizáló edzéshatást eredményez. Professzionálisan felkészült edzők kezei között a kliensek gyors, és látványos fejlődést érhetnek el.

A GET FIT edzéskoncepció egyrészt a felfüggesztés trainer alapgyakorlatainak magas szintű elsajátításából, másrészt a lehetséges edzésprofilok bemutatásából és alkalmazásából áll.

előzetes bejelentkezés szükséges 30/709-3215

Kinek? edzettségi állapottól függetlenül nőknek és férfiaknak

Kiscsoportos (max. 6 fő)

Tartásjavító, zsírégető
Edző: Farkasné Cili

Pulzus orientált óra.
Minden gyakorlatban részt vesznek a has-, hát izmai- néha csak statikusan. Figyelünk a gerincünkre, has-, hátizom erősítés egyensúlyára. Szimmetrikusan dolgozunk, változatos, sokféle eszközt használunk. Sokszor dolgozunk gymstickel. Mindig van erősebb, gyengébb végrehajtási alternatíva.
Tíz perc aerobik alapú bemelegítéssel kezdjük és tíz perc alapos nyújtással zárjuk az órát. Az edzés könnyen követhető, de a haladók sem unatkoznak.
Csoportos, jó hangulatú óra. Kikapcsolódás a munka, család, rohanó életünk darálójából.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

Kezdő Step, 90 perces
Varsányi Ritus

Zsírégető, állóképesség javító, stresszoldó, zenes csoportos ora. Kezdők számára is könnyen követhető, megis dinamikus koreográfia. Teljes figyelmet igényel, ezért kizárja az "otthoni" gondokat. Minden porcikát átmozgat, kezdők számára ajánlom.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

Step, 90 perces
Edző: Vásárhelyi Rita

A nem bonyolult koreográfia ellenére változatos és alaposan átmozgató edzés, ahol nagy hangsúlyt fektetünk a felsőtest munkájára is. Ha ezen az órán kezdőként veszel részt, nem fogsz csalódni, pár alkalom után belerázódsz az óra menetébe és átélheted, amit a fanatikus stepesek, a flow élményét.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

Cross tranining

Edző: Kormos Katalin Kitti

A Cross training egy alapvetően minden területet átmozgató, pörgős edzés. Jellemező a jó hangulat, a sokféle eszközhasználat, és az órák végére a kellemes fáradtság. Erősít és állóképességet fejleszt, míg az óra végi alapos nyújtással igyekszünk mobilizálni a fáradt izmokat. Nagyon fontosnak tartom, hogy a sok ülőmunkát végző vendégem gerincére, hátára, tartására is figyeljek, így ezeket a gyakorlatokat is bele szoktam csempészni egy -egy órába.
Alapvetően haladóknak ajánlom, de a kezdők is bátran bekapcsolódhatnak, hisz mindig kapnak felkészültségüknek megfelelő könnyítést, variációt.

Intervall

Edző: Kormos Katalin Kitti

Az intervall training egy 3x 3 szakaszból álló edzés. A bemelegítést követően 3 körben különböző gyakorlatokkal fejlesztjük a gyorsaságot és az állóképességet. Természetesen nem maradnak ki az erősítő feladatok sem, de nem ezek lesznek hangsúlyban. Az edzést egy levezetéssel, törzserősítéssel és alapos nyújtással zárjuk.
Alapvetően pörgős, haladó óratípus. Azoknak ajánlom, akik ki szeretnék magukból tombolni a feszültséget úgy, hogy közben az állóképességük is nő. Ideális keresztedzésnek futók, kerékpárosok, gyorsaságot igénylő sportot űzők számára.

Step dance, 90 perces
Edző: Varsányi Ritus

Zsírégető jellegű csoportos stressz oldás. Haladó, táncos koreográfia, pörgős, motiváló zenére. Mindig új, változatos lépés kombinációk. Tökéletes kikapcsolódás. Azok számára ajánlanám, akik ismerik az alap lépéseket és új kihívásra vágynak.

Kinek? Haladó stepeseknek.

Step haladó, 90 perces
Edző: Labancz Szilvi

Régi és új elszánt step rajongókat várok haladó táncos koreografált órámra kifulladásig, majd utána fél óra kemény erősítés, hogy jól elfáradjunk

Kinek? Haladó stepeseknek.

TR-Extrem

Edző: Varsányi Ritus

A TR-extrém egy olyan edzésforma amit felfüggesztett eszközzel hajtunk végre. A felfüggesztéses edzés jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Minden fittségi szinthez ajánljuk.Használatával erőt, állóképességet, koordinációt fejlesztünk.

Mikor? Előzetes bejelentkezés alapján! Tel.: 30/501-2902

Kiscsoportos (max. 6 fős) edzés!

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

Pilates
Edző: Borbás Gabi

A pilates alapóra (kellene, hogy legyen). Számos előnyéről tudunk, melyek közül számomra a leglényegesebbek: a hétköznapi életünk káros tartásaiból fakadó problémák megelőzése, az alakformálás dinamikus és statikus módozata (mindenképp izommunkával és nem lendületből végrehajtva), a nyújtás....A pilates sokszínű, így több tényezőre lehet hangsúlyt fektetni. Én azt kívánom elérni, hogy minden óra után a kellemes „na ma is megdolgoztattam magam” érzéssel távozzon a résztvevő az edzésről; értelemszerűen és tudatosan, mindenki a maga egészségi állapotának és pillanatnyi erőnlétének megfelelően végezvén a gyakorlatokat.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

Pilates
Edző: Farkasné Cili

A jóga összpontosítását, légzéstechnikáját ötvözi erőnléti gyakorlatokkal.

A legtöbb gyakorlat a KÖZPONT: hát, has, fenék izmait erősíti; különösen a mély-és alsóhasizmokat. Stabilizálja törzsünket, átmozgatja egész testünket.
Mindig betanulási útvonalon dolgozunk, kezdő végrehajtástól a haladásig. Így bárki csatlakozhat. Folyamatos a fejlődési lehetőség, csak akarat és rendszeresség kérdése.
Nagy hangsúlyt fordítunk a gyakorlatok pontos, precíz kivitelezésére. Nem mennyiségre, minőségre törekszünk.
Figyelünk a helyes testtartásra, légzésre- mely megkönnyíti a gyakorlatok végrehajtását.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)

Hatha jóga, kezdő
Edző: László Evelin

A jóga egy életforma. Megtanít helyesen használni a tested, helyesen étkezni, helyesen lélegezni, helyesen gondolkodni. Megtanít odafigyelni magadra, értelmezni a tested és a lelked üzeneteit. Egészen egyszerűen megfogalmazva: Boldogabbá tesz.

Óráim relaxációval kezdődnek és végződnek. A kettő között átmozgatjuk az egész testet, különös tekintettel azokra a területekre, amelyeket a hétköznapi tevékenységek során elhanyogolunk vagy túlterhelünk. Majd különböző testhelyzetek (ászanák) kitartásával dolgozunk tovább az egészségünk visszanyerésén, megőrzésén. Ha úgy érzed Neked is erre van szükséged, szeretettel várlak. Vigyázat, függőséget okoz! Nekem elhiheted

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak) 

Idősek tornája

Edző: Farkasné Cili

Az idősebb emberek fáradékonyabbak, feledékenyebbek, szédülősebbek. Gyengülő érzékszerveik miatt mozgásuk lelassul, bizonytalanná válik. Romlik a testtartásuk, jobbnak kopnak csontjaik. Gyakrabban esnek el és ezek legtöbb esetben maradandó sérülésekkel járnak.

A tornáink célja:

  • Törzsizomzat megerősítése
  • Egyensúly-érzékelés; mozgás koordináció fejlesztése
  • Erőnlét, hajlékonyság, koncentráció növelése
  • A természetes öregedési folyamat lassítása.
  • Változatos eszközökkel, lágy, kellemes zenére dolgozunk a céljainkat szem előtt tartva.

Kinek? Edzettségi állapottól függetlenül bárkinek (nők, férfiak)